ارتمیسارتمیس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

لحظاتی با من ودخترم

از شیر گرفتن دخترم

1394/2/3 19:48
نویسنده : زهره بالازاده
170 بازدید
اشتراک گذاری

ارتمیس جان امروز سوم اردیبهشت  من صبح تصمیم گرفتم که تورو از شیر بگیرم اخه هیچی غذا نمیخوردی واین منو ناراحت میکرد دخترم الان تو بیست ماهته وخیلی هم زود نیست برای این کار خیلی دلم میخواست که تا دوسالگی شیرت بدم ولی حیف که نتونستم الان که دارم این مطلبو مینویسم ساعت هفتو پنجاه وسه دقیقه هست تو خوابی ومن خیلی ناراحتم که تو برای اولین بار بدون اینکه سینه مامانیو بخوری به خواب رفتی احساس عذاب وجدان شدیدی دارم ولی هر کاری میکنم گریه میکنی و میگی اققاله بعنی اشغاله وسینمو هل میدی میزنی روش ونمیخوری اخه صبح روش صبر زرد زدم وتو بدت اومده دلم برای شیر خوردنت تنگ میشه قلبم داره تیر میکشه خدا صبرم بده مامانی خیلی دوست دارم بدون که به خاطر خودت اینکارو کردم نه خودم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)